czwartek, 27 lutego 2014

Promo i sneak peeki 4x22!

Ali powie wszystko.
Zostały tylko dwa odcinki do końca sezonu. 
We wtorek każdy moment będzie szokował.
Aria: Gdzie byłaś?
Każde odkrycie i szaleństwo
Spener: Wiem co zrobiłam.
Ale kiedy największy sekret zostanie ujawnioniony,..
NIE UWIERZYSZ WŁASNYM OCZOM
Aria(?): Niesamowite jak długo próbowałyśmy to zrozumieć.


Sneak peek #1

Aria: Nadal jestem w Syracuse.
Emily: Twój tata wie co się stało?
Aria: Nie, on myśli, że jestem tutaj potencjalnym uczniem tygodnia. Cztery dni zwiedzania miasteczka uniwersyteckiego. Zwiedzanie klas i czas na  zawiązywanie więzi ojciec-córka .
Emily: Jak się czujesz? Naprawdę.
Aria: Szczerze,  staram się tylko o tym nie myśleć. I o wszystkim.
Emily:  Nie musisz przez to przechodzić sama. Wiesz, że możemy tam przyjechać.
Aria: Nie, jest okey. Nie jestem sama. Chodzi mi o to, że mój tata jest ze mną. Muszę kończyć wycieczka się zaczyna. Pa.
Aria: Wow. Witam słońce.
?: Nie wyglądasz gorzej niż ja.
Aria: Nie, nie wyglądam.
?: Jesteś gotowa na naukę o tej wybitnej instytucji?
Aria: Jestem gotowa na więcej snu. Albo kawy. I aspiryny. 
?: Yeah, Oferuje kontynentalne śniadanie.
Aria: Okej.  Wszyscy tutaj na wycieczkę proszę.
?: Naprawdę musisz na nią iść?  Wiem, że niedaleko są... Zabójcze/Pyszne naleśniki.
Aria: To znaczy, że zwalniasz mnie z wycieczki?
?: Jeśli tylko chcesz.
Aria: Chcę.
?: Dobrze.

Wie ktoś jak on ma na imię?

Za wszystkie błędy w tłumaczeniu bardzo przepraszam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz