piątek, 28 lutego 2014

Kanadyjskie promo i sneak peeki

WE WTOREK
Holbrook: Chciałbym ci zadać kilka pytań.
Ezra: Naprawdę chcę z tobą porozmawiać.
Spencer: Ty i tata mówiliście, że kryliście mnie tamtego lata.
Wiem, że wykopałaś jej grób. Teraz ja wykopię twój, buziaki -A
MAŁY SEKRET
Mona: Dziwię się, że tak długo na to nie wpadłyście.
Spencer: Cholera Ali, powiedziałam zatrzymaj się!
Jak mam niby mam wziąć za to odpowiedzialność?

Czyli dobrze myślałam, że to Spencer próbowała zabić Alison :)
A Wy?

Sneak peek #2
Veronica: Mówili,  że odwyk pomoże zgładzić twoje dolegliwości.
Spencer: Tak mamo. To było dobre wykopać mój nałóg narkotykowy na wierzch. Przepraszam mamo. Jest bardzo drażliwa. Mówili, że mogę się spodziewać rozdrażnienia w ciągu najbliższych kilku dni.
Veronica: Jak długo jesteś w domu, tak dobrze sobie z tym poradzę. Nie odchodź ode mnie.
Potrzebujesz jeszcze czegoś? Zostało trochę carbonara, albo zrobię sałatkę jeśli chcesz coś lżejszego. 
Ali: Nie masz szans, Spencer.
Spencer: Jesteś tego pewna?
Ali: Odłóż to, zanim zrobisz sobie krzywdę.
Veronica: Spencer?

Sneak peek #3
Ezra: Emily, klasa nie będzie otwarta jeszcze przez kilka minut.
Okay, nie wiem jak dużo wiesz ale wiem jak blisko jesteś z Arią, wiec mogę założyć, że chcesz wiedzieć wszystko. Naprawdę chcę o tym z tobą porozmawiać Emily ale wolę to zrobić poza klasą.
Emily: Nie sądzę, że to nastąpi. Już raz rozmawiałam z tobą poza klasą. Pozwoliłam ci pomóc mi napisać esej do koledżów, torturowałeś mnie, pomogłeś mi kiedy straciłam dziewczynę. Dlaczego to wszystko robisz? Co chcesz przez to osiągnąć? To jest zadanie, ale nie mam zamiaru zostać w klasie. Bycie normalnym nauczycielem jest realne?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz