wtorek, 25 marca 2014

Libster Award

Nasz blog został nominowany przez Twisted-pl do Libster Award. Za co bardzo dziękujemy :*


Libster Award  jest to otrzymywanie od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" . Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów. :)

Nasze odpowiedzi:

1. Twój ulubiony serial
Azumiczka: Trudno jest mi wybrać między PLL, a Twisted. Wybieram jednak PLL, bo już bardzo do niego się przywiązałam i prowadzę o nim blog :)
Beata : Mój ulubiony serial to zdecydowanie PLL chodź wahałam się jeszcze nad plotkarą ale  PLL  wygrało ;)

2. Jak masz na imię?
Azumiczka: Dominika
Beata: Beata xd

3. Jakiego przedmiotu w szkole nie lubisz?
Azumiczka: Od razu na myśl przychodzi mi fizyka.
Beata: Biologia :/

4. Twoje ulubione hobby:
Azumiczka: Oczywiście pisanie bloga i opowiadań.
Beata: Uwielbiam czytać książki i pisać bloga :) 

5. Co poprawia Ci humor?
Azumiczka: Czytanie książek, oglądanie filmów, spotykanie ze znajomymi (głównie granie w badmintona), pisanie bloga i oczywiście nowy odcinek moich ulubionych seriali :)
Beata:Spotkania z przyjaciółmi, nowe odcinki seriali, dobra muza 

6. Ulubiony przedmiot w szkole
Azumiczka: Chemia i religia.
Beata:  J.polski, J.angielski

7. Czy masz zwierzaka? Jak tak to jakiego?
Azumiczka: Ja mam psa (Megan), świnkę morską (Pepę) i rybki (anonimy)
Beata:Mam  dwa koty Kaję i Nalę :)

8. Ile masz lat?
Azumiczka: 16
Beata: 14 

9. Ulubiona bajka z dzieciństwa
Azumiczka: Tabaluga i Bob budowniczy
Beata: Smerfy.

10. Ulubiony aktor i aktorka
Azumiczka: Nie mam, może być Aya Ueto, grająca Azumi (polecam ten film, jest piękny), a aktor Morgan Freeman (Skazani na Shawshank, Siedem i Za wszelką cenę.
Beata: Aktorka Lucy Hale i Troian Bellisario a aktor Leonardo Dicaprio xd i Ian Harding <3

Nasze nominacje
Keep A Secret

Pytania:
1. Jak masz na imię?
2. Ile masz lat?
3. Dlaczego lubisz prowadzić bloga?
4. Jaka jest Twoja ulubiona pora roku?
5. Co lubisz robić w wolnym czasie?
6. Ulubiony zespół/piosenkarz/piosenkarka
7. Ulubiony aktor/aktorka
8. Ulubiony film
9. Jakie jest Twoje hobby?
10. Gdzie chciałabyś/chciałbyś wyjechać na wakacje?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz