niedziela, 2 lutego 2014

Hart & Huntsman - "Jeleń i łowca"

Znalazłam tutaj pewną teorię i postanowiłam, że muszę od razu się z wami nią podzielić :)

Tłumaczenie:
"Więc Hart & Huntsman to pub pokazany w ostatnim odcinku. Sądzę, że wielu z was zauważyło w tle brytyjskie flagi i czerwone budki telefoniczne, ale najbardziej zwróciłam uwagę na nazwę pubu. Przypomniał mi się film "Królewna Śnieżka i łowca". 

Streszczenie filmu: Zła macocha każe wywieźć Śnieżkę do lasu i zabić ją.. Niedoszły zabójca staje się opiekunem i mentorem w dążeniu do pokonania złej królowej. 

Sądzicie, że to ma coś wspólnego z historią Ali? Być może Lady in Black to zła królowa?"

Może Lady in Black to mama Ali?
Co wy na tą teorię? Jest prawdopodobna? Tylko mi się spodobała?

Teraz wymyśliłam taką teorię, że może "zła królowa" nie wiem kto to może być mama Ali?, w końcu dużo osób ją podejrzewa kazała zabić Alison i ten kto miał ją zabić i zakopać teraz jej pomaga. Tylko nie tak od razu. Znalazła ją Grumwald, a po jakimś czasie te osoba teraz jej pomaga.
Te nazwy mogą też oznaczać, że Ezra jest zdobyczą, a Spencer łowcą :)
Ale teoria i tak mi się podoba.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz