wtorek, 28 stycznia 2014

Szokujące momenty (1)



Nie jest to jakoś uporządkowane :)




Ezra jest nauczycielem Arii.
 Mówiąc szczerze to ja się tego domyślałam a wy?


Ktoś potrącił Hannę.
Jak to pierwszy raz oglądałam to przez chwilę pomyślałam, że ona na prawdę umrze.


Ian zniknął po tym jak ktoś zrzucił go z wierzy.
Nie wiedziałam jak to nazwać :) ale każdy chyba wie o co chodzi.


Ktoś zamordował Mayę
Byłam zszokowana i smutna, bo bardzo polubiłam tą postać. Według mnie ona najlepiej pasowała do Emily.


Zabójcą Mayi okazał się Nate.
Tego na prawdę się nie spodziewałam.


Mona jest A.
Mnie to nie zaszokowało, bo przeczytałam komentarz na kinomaniaku, a ktoś baardzo miły już to napisał pod odcinkiem 2 sezonu :) (byłam trochę do tyłu)


Ezra ma syna.


Toby jest A.
Tego mogliśmy się spodziewać, bo były zwiastuny.


Spencer jest A.
To był bardziej szokujący moment dla Toby'ego.


Ali pomogła dziewczyną wyjść z płonącego domu.


Samochód wjeżdżający w dom Emily.


Malcolm nie jest synem Ezry

 

Ezra jest A
Co do tego to przeczytałam trochę wrażeń z tego odcinka i tam właśnie o tym było, więc to dla mnie nie było niespodzianką.


Alison żyje...

ciąg dalszy nastąpi...

Która z tych sytuacji was najbardziej zszokowała?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz