sobota, 25 stycznia 2014

SPOILER !!!

ZNALAZŁAM BARDZO CIEKAWY FRAGMENT SCENARIUSZA . ROZMOWA EZRY I ARII , KTÓRA ODKRYWA JEGO  PRAWDZIWE  OBLICZE . ZAPRASZAM DO ROZWINIĘCIA :)


EZRA
Kiedy nasz związek zaczął się robić poważny, przestałem pisać książkę.
ARIA
A co z tym pokojem w Ravenswood? Był twój, prawda?
EZRA
Wznowiłem moje poszukiwania kiedy się rozstaliśmy. To wtedy dowiedziałem się, że Alison nadal żyje.
ARIA
Kiedy pomyśle, jak broniłam cię przy mojej rodzinie, przyjaciółkach. A ty przez ten cały czas mnie wykorzystywałeś.
EZRA
Wiem. Jestem idiotą. Jestem kretynem. Spalę tę książkę. Wyrzucę ją.
ARIA
Spalisz ją? Żartujesz? Mam zamiar ją przeczytać od deski do deski.
[...]
ARIA
Chyba zaraz zwymiotuję.
(Po chwili)
Wiedziałeś kim jestem? Kiedy się spotkaliśmy?
EZRA
Tak, wiedziałem kim wszystkie jesteście. Dlatego chciałem pracować w Rosewood.
ARIA
Więc tym dla ciebie byłam? Poszukiwaniami?
EZRA
Kiedy zobaczyłem cię w barze, wykorzystałem okazję. Myślałem, że byłem dobrym reporterem. Który zrobi wszystko żeby zdobyć informacje.
(Po chwili, szczerze)
Nie wiedziałem, że się w tobie zakocham.
ARIA
Przestań.
EZRA
(Skruszony)
Może i okłamałem cię na temat wielu rzeczy, ale nie na temat moich uczuć do ciebie.

WOW ! JAK MYŚLICIE CZY TO KONIEC EZRII ?

                 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz