sobota, 8 lutego 2014

Rozmowa Paily i nie tylko :)

Nie wiem dlaaczego znowu nie wczytuje mi filmu :/
No dobra to tu macie link do sneak peeka #5 :)

Tłumaczenie:
Paige: To było dawno temu.
Em: Co to znaczy? 
Paige: Powiedziałam Ci, co się stało. Przepraszam za to co się stało...
Em: Nie proszę cię o przeprosiny...
Paige: Więc po co się o nią pytasz?
Myślałam o tobie, kiedy byłam z nią... Nie wierzę, że właśnie to powiedziam. Tak mówią chłopaki, kiedy zdradzają. Czuję się prawie normalnie.Może powinnam iść.
Em: Pójdę pierwsza.
Paige: Nie chcę tego.
Em: Ty zawsze wychodzisz pierwsza. Czy obawiasz się, że to również zauważą ludzie?
Paige: Muszę wychodzić pierwsza.
Em: Dlaczego?
Paige: Ponieważ nie mogę znieść widoku, kiedy ode mnie odchodzisz.




Teraz tłumaczenie sneak peeka #4, którego już wcześniej dodałam ale dodałam tu macie link :)


Im więcej wiem o ludziach tym bardziej chciałabym mieć psa. Szkoda, że nie ma innej alternatywy.

Szkoda.

Więc, po prostu zapłacił za twoją kawę.

Dal 10 centów napiwku.

Co za strata.
Dobrze, że Aria z nim skończyła.

Skończyła?

Myślisz, że znowu zaczęła się z nim spotykać i nam o tym nie powiedziała?

Niech podniesie rękę ten:
kto nigdy nie kłamał reszty grupy o swoich romansach.


Nie mam nic więcej do dodania/ Nie mam więcej pytań

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz