sobota, 15 lutego 2014

4x20 kanadyjskie promo i sneak peek #4.

Hanna: Spencer, brałaś pigułki żeby nie zasnąć?
Ezra: Sądzę, że czas powiedzieć rodzicom Spencer co się dzieje.
SEKRETY
Spencer: On próbuje odwrócić od siebie uwagę, bo jest cholernym A!
ZOSTAŁY UJAWNIONE
Aria: Chciałeś śmierci Alison, chciałeś jej śmierci.
Ezra: Aria! Dlaczego to robisz?
Spencer: Mamy sytuację awaryjną.
Em: To dlatego zadzwoniłaś do mnie o 4 rano?
Hanna: Czekaj, co? OK Myślała, że jak zobaczyłyśmy Arię całująca się z diabłem to poszłaś do domu uspokoić się i (?)
Spencer: Musiałam tylko (?)
Ok wiem, że miałyśmy powiedzieć o tym Arii po szkole ale sądzę, że powinnyśmy powiedzieć jej o Ezrze wcześniej. Najlepiej teraz.
Em: Co?! Spencer nie możemy jej teraz powiedzieć.
Spencer: Im dłużej czekamy tym bardziej to się staje niebezpieczne.
Han: I sądzisz, że lepiej jej powiedzieć złą wiadomość, kiedy będzie szła  do klasy?
Em: Nie możemy jej tego zrobić.
Spencer: Czego?! Chronić jej? Ezra mówił do mnie rano i ledwo mogłam na niego patrzeć. Tymczasem Aria robi to z nim w szafce jakiegoś dozorcy. (?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz